Facebook

piątek, 19 lipca 2013

30,1 / Wycieczka.

Chciałam dodać posta wczoraj wieczorem ale coś się zacięło i nie mogłam wcale wejść w opcje utwórz post.

Wczoraj zaczął się nam 30 tydzień , w końcu 3 na przodzie ;)
Mam zrobione zdjęcie z wczoraj :
Na całe szczęście nie mam jeszcze rozstępów, obawiam się tego strasznie ponieważ moja mama po ciąży ma okropne rozstępy, niby smaruję się codziennie oliwką zazwyczaj wieczorem a jak wiem że nie będę nigdzie wychodzić to też rano, mam coraz większy celulit ale wiem że po ciąży szybko się go pozbędę (mam taka nadzieję).


Od wczoraj jestem spory kawałek od domu , planowo miał być to Poznań, ale gdy dojechałam to dowiedziałam się ,że doszło do przeprowadzki i jestem obecnie w Niałku Wielkim, spory kawałek od Poznania (około 90km). Miałam dodać zdjęcia z podróży ale nie wyszły za ciekawe i sobie daruje ;)

17 komentarzy:

  1. Jak ja już marzę o takim brzuszku jak Twój - troszkę sobie jeszcze poczekam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      Jeśli mogła bym prosić o link do twojego bloga była bym wdzięczna,
      ponieważ nie mogę wejść na bloga w normalny sposób.

      Usuń
  2. Powiem Ci tak: ja też się strasznie bałam o rozstępy. Smarowałam się codziennie, wszystko było cacy do 40 tygodnia. W 41 tyg skóra już nie wytrzymała i zaczęła pękać. Ale na tym etapie ciąży już mi to po prostu zwisa! niech sobie będą - jakoś je rozjaśnię i będzie git. Najważniejsze, żeby mały zechciał w końcu wyjść i było wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już końcówka to może nawet nie będą tak bardzo widoczne.

      Usuń
  3. Może rozstępy Cię ominą jak do tej pory ich nie masz:)
    A brzuszek prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;)
      Mam taka cichutka nadzieję że właśnie mnie ominą ale zobaczymy z czasem.

      Usuń
  4. a ja właśnie wczoraj zaczęłam zauważać, ze cos mi sie pojawia koło pępka:((
    jejku, mam nadzieje, że nie będzie to za duży rozstęp, eh no cóż, ciężko zapracowuję sobie na te cętki tygrysa, nie ma co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w okolicy pępka mam ciemniejszą skórę która wygląda jak ala rozstęp ale lekarz mówi że to nie rozstęp a mam to tylko dlatego że miałam 2 kolczyki w pęku i powinno po ciąży zniknąć.

      Usuń
  5. Młoda jesteś, więc nawet jak rozstępy się pojawią to skóra powinna się zregenerować, więc zbytnio się tym nie przejmuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie dobrze,ja Ci mówię, nie będziesz miała rozstępów bo ja im wolne dałam ;P
    Dobra zdjęcia Ci daruję ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny brzuchol :) Cellulitu na pewno się pozbędziemy! wierzę w to, bo bym się załamała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci byś nie miała rozstępów bo pozbyć się ich jest ciężko:(
    Ja się cieszyłam tak samo jak Ty i ok. 34tyg. zaczęły się pojawiać, na szczęście tylko na piersiach. Brzuszek póki co oszczędzony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi piersi aż tak bardzo nie urosły, bardziej obawiam się o brzuch.

      Usuń
  9. Ja też mam bzika na punkcie rozstępów i smaruje się 3 razy dziennie ;-)
    Narazie na brzuchu nic nie ma, ale za to mam paseczki na kręgosłupie i biodrach-pamiątka z czasów dorastania ;-(
    A brzuszek super :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje ;)
      ja staram się 2 razy dziennie,

      Usuń